Näin se onnistuu:

  1. Suorita maksu kortillasi, puhelimellasi tai älykellollasi tavalliseen tapaan.
  2. Näet ostotapahtuman sovelluksessa ja voit helposti yhdellä painalluksella kuvata kuitin matkapuhelimesi kameralla. Kuitti on helposti saatavillasi sovelluksessa, jossa se säilytetään kolme vuotta.
  3. Voit tarkentaa kuitin näkymää muokkaamalla ja tummentamalla sitä sekä rajaamalla reunoja pois.

Hyvä tietää

  • Voiko digitaalista kuittia käyttää tuotteen palautuksessa, vaihdossa tai reklamaatiossa?

    Avokaupan ja vaihto-oikeuden tarjoaminen on myymälälle vapaaehtoista, joten jokaisella myymälällä saattaa olla omat käytäntönsä ja myymälät saattavat edellyttää alkuperäistä kuittia.

     

    Reklamaatioissa sen sijaan myymälöiden tulee voida hyväksyä digitaalinen kuitti.

  • Voinko tulostaa tai lähettää kuitin?

    Kyllä, voit kuittinäkymässä klikata jakamistoimintoa ja valita, haluatko esimerkiksi tulostaa kuitin, lähettää sen sähköpostiviestinä tai kopioida sen.

  • Voinko poistaa kuitin?

    Kyllä, voit kuittinäkymässä klikata roskakorin kuvaketta ja poistaa kuitin, jos et halua säilyttää sitä.

  • Mistä löydän kuittini?

    Kuitti on tallennettuna näkymässä sen ostoksen kohdalle, johon olet kuvannut ja liittänyt sen. Kuitti säilytetään kolmen vuoden ajan.

  • Voiko digitaalista kuittia käyttää työpaikan kustannusten hallinnassa?

    Meidän on piakkoin mahdollista vastaanottaa ja siirtää digitaalisia kuitteja suoraan matkalaskujärjestelmään, joten käsittely on sujuvaa ja paperitonta.

     

    Jos haluat jo nyt käyttää digitaalisia kuitteja kustannusten hallinnassa, sovi työnantajasi kanssa, että kuvatut kuitit hyväksytään tilityksen pohjaksi.

  • Sovelluksessani ei ole kuittitoimintoa, miksi?

    Tarkista, että käytössäsi on Eurocard-sovelluksen viimeisin versio.

    Kuittitoiminto on saatavissa Android 5.0 -päivitykseen ja sitä seuraaviin päivityksiin sekä iOS 10 -päivitykseen ja sitä seuraaviin päivityksiin.