Tekniset häiriöt vaikeuttavat tällä hetkellä Oma kortti -palveluun ja sovellukseen sisäänkirjautumista. Pahoittelemme häiriöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa, ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Toivomme, että tällä välin löydät vastauksen kysymykseesi verkkosivuiltamme Asiakaspalvelun alta, kohdasta Usein kysytyt kysymykset.
Rahanpesulaki velvoittaa meitä pankkina päivittämään säännöllisesti tietoja asiakkaistamme, sekä yksityishenkilöistä että yrityksistä. Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiimme sähköpostitse, tekstiviestillä tai kirjeitse. Pyydämme kaikkia asiakkaitamme päivittämään meillä olevat tietonsa mahdollisimman pian, muutoin saatamme joutua rajoittamaan korttien, tilien ja muiden palveluiden toimivuutta. Löydät lisätietoja täältä

Ota yhteyttä

Etsitkö parasta ratkaisua yrityksellesi tai organisaatiollesi? Meillä on pitkä kokemus maksuratkaisuista ja voimme neuvoa, mikä olisi oikea ratkaisu sinun yrityksellesi. Autamme kaikissa vaiheissa, aina valmistelevista selvityksistä käyttöönottoon asti. Ota meihin yhteyttä, niin saat lisää tietoa.