Tekniset häiriöt vaikeuttavat tällä hetkellä Oma kortti -palveluun ja sovellukseen sisäänkirjautumista. Pahoittelemme häiriöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa, ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Toivomme, että tällä välin löydät vastauksen kysymykseesi verkkosivuiltamme Asiakaspalvelun alta, kohdasta Usein kysytyt kysymykset.
Rahanpesulaki velvoittaa meitä pankkina päivittämään säännöllisesti tietoja asiakkaistamme, sekä yksityishenkilöistä että yrityksistä. Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiimme sähköpostitse, tekstiviestillä tai kirjeitse. Pyydämme kaikkia asiakkaitamme päivittämään meillä olevat tietonsa mahdollisimman pian, muutoin saatamme joutua rajoittamaan korttien, tilien ja muiden palveluiden toimivuutta. Löydät lisätietoja täältä

Yritystuki

Oletko yrityksenne päättäjä tai vastaatko Eurocard-yrityssopimustenne hallinnoinnista? Me olemme tukenasi.

Yritystukemme auttaa sinua, kun työssäsi päättäjänä ja hallinnoijana tarvitset lisätietoa nykyisistä yrityssopimuksista tai sinua mahdollisesti kiinnostavista palveluistamme.

Lähetä meille sähköpostia

Kortteja tai laskuja koskevissa kysymyksissä voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.